emerico írta:sajnos hiába irkáltam hogy vigyázzatok a rajtnál a boxra, páran berongyoltak. ezúton is puszi a pálya készítőinek, sose fogom megérteni, hogy épít valaki egy 14km-es pályát, és a boxot leszarja.
a futam jó volt, sokkal előrébb végeztem mint amit a lassúcska kocsim bírt
Mert a gpl pályát konvertálták és ott is ilyen a box , csak az a játék nem zár ki, ha bemész mivel eredetileg csak akkor mentek a boxba ha valami gebasz volt a kocsival. Szóval ott nincs boxmunka, gp módban elszarod a kocsit szia kiestél. Az rf szabályrendszere más,a konvertálásnál ezt a hibát követték, hogy ezt nem vették figyelembe inkább a pályát szélesítették ki.
Amúgy annó sem a leggyorsabb kocsik nyertek spaban mert azok mind elromlottak vagy összetörtek. A brm bár lassabb volt de pont ezért tudta hozni a jó helyezéseket mert a pályán maradt.Később is a h motorjuk ereje elveszett a horror tömegük miatt.
A lotusok gyenge motorjait is csak a rendkívül könnyű kasznival tudták kompenzálni. Többször estek ki mint azt meg lehetne számolni. A hondák meg kb a vezethetetlen kocsik kategóriájába estek de a motorjuk király volt. A Ferrari volt az abszolút legszelídebb kocsi csak abba meg nem győztek meghalni. A Brahbamok hozták az egyenletes teljesítményeket.Az eredeti GPL játékban is a Lotus Honda Eagle hármas a leggyorsabb de megbízhatatlanok. A 66 os év kocsijai sokkal jobbak. Azokat kéne valakinek becsületesen rf alá rakni na ott van kilincsel előre
![kacsintás ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)