Jó lenne. Jelenleg csak a McLaren-nél látom hogy jött új
GT World Challenge 2024 - Társalgó
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10736
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: GT World Challenge 2024 - Társalgó
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- Knife
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 281
- Csatlakozott: 2009.03.26. 08:58
- Kormány: Logitech G29
- Kapcsolat:
Re: GT World Challenge 2024 - Társalgó
Nem lenne baj ha nem ficánkolna úgy...
Tegnap a legrosszabb futamot sikerült összehoznom évek óta, pláne, hogy előtte milyen jól együttműködtünk.
Teli kocsival teszteltem és 3as szárnnyal simán vette a gyors kanyarokat.
Időmérőre 1es szárny, egyel keményítettem a hátulját és lejjebb vittem ca 5mmt, teljesen jó volt.
Újra megtankolva feljebb vettem a hátsó szárnyat 2-re, de gyakorlatilag bevehetetlenek voltak a gyors kanyarok.
Még mindig nem jöttem rá, hogy lesz ez jó.
Magas szárnnyal a kanyargós pályákon kiváló, de egyenesben elvérzik.
- freakyo
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 3209
- Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
- Név: Kiss Balázs
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: GT World Challenge 2024 - Társalgó
Mit értesz az alatt,hogy bevehetetlenek voltak a gyors kanyarok? seggel vagy orral estél le?Knife írta: ↑2024.04.30. 08:38Nem lenne baj ha nem ficánkolna úgy...
Tegnap a legrosszabb futamot sikerült összehoznom évek óta, pláne, hogy előtte milyen jól együttműködtünk.
Teli kocsival teszteltem és 3as szárnnyal simán vette a gyors kanyarokat.
Időmérőre 1es szárny, egyel keményítettem a hátulját és lejjebb vittem ca 5mmt, teljesen jó volt.
Újra megtankolva feljebb vettem a hátsó szárnyat 2-re, de gyakorlatilag bevehetetlenek voltak a gyors kanyarok.
Még mindig nem jöttem rá, hogy lesz ez jó.
Magas szárnnyal a kanyargós pályákon kiváló, de egyenesben elvérzik.
A hátsó hasmagasságod mennyi volt, hogy levitted 5mm-el?
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
- Knife
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 281
- Csatlakozott: 2009.03.26. 08:58
- Kormány: Logitech G29
- Kapcsolat:
Re: GT World Challenge 2024 - Társalgó
8,5-ről vittem le 8,0-ra a magasságot, a keménységet pedig 2-ről 3-ra emeltem.
1es szárnnyal üresen simán vette a kanyarokat, icipicit volt túlkormányzott. Tele már esélytelen volt, azonnal kiment a fara. 3as szárny túl lassú lett volna, 2est próbáltam, de még így is esélytelen volt. Vagy nagyon le kellett lassítanom, vagy kanyar közepén elment minden tapadás és perdült azonnal.
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10736
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: GT World Challenge 2024 - Társalgó
Szerver megy, nem frissült semmi, benéztem csak.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- freakyo
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 3209
- Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
- Név: Kiss Balázs
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: GT World Challenge 2024 - Társalgó
Knife írta: ↑2024.04.30. 21:558,5-ről vittem le 8,0-ra a magasságot, a keménységet pedig 2-ről 3-ra emeltem.
1es szárnnyal üresen simán vette a kanyarokat, icipicit volt túlkormányzott. Tele már esélytelen volt, azonnal kiment a fara. 3as szárny túl lassú lett volna, 2est próbáltam, de még így is esélytelen volt. Vagy nagyon le kellett lassítanom, vagy kanyar közepén elment minden tapadás és perdült azonnal.
Még egy picit lejjebb kellett volna vigyed a hátsó hasmagasságot (kb 7.7ig), mert valószínűleg több súly került az orrára mint kellett volna. Vagy vissza kellett volna emelned a szárnyat, hogy kihasználd az autó aeroját, csak ugye akkor bukó van az első és utolsó szektorban, amit te is írtál. Így ez szerintem se lett volna jó opció.
Akár a stabikkal is játszhatsz ilyenkor. Elsőt picit keményteni, hátulját puhítani, de én a hátsó hasmagassággal játszottam volna első körben ilyen esetben.
Persze nem ismerem a teljes setupod. Lehet az orrán is lenne mit javítanod. Remélem azért az első hasmagasságod az minimum volt
Amikor kanyarra fékezel és húzod be az autót a kelleténél több súly került előre, elkönnyülhetett a háta és az alacsony leszorító erő + amikor már gyorsítanál rá adsz a gázra és mégtöbbet fordul az autó háta + esetleg a kelleténél többet fordítasz a kormányon. Egy ilyen combónak köszönhetően simán lehet forogni ilyen esetben.
Mekire Misanora és Spa-ra is csináltam egy-egy setupot, nem mondanám késznek egyiket se, biztos lehet rajtuk mit javítani, főleg damperben. Ha gondolod írj rám DC-n és átdobom. össze tudod majd hasonlítani a tiéddel.
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
- Knife
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 281
- Csatlakozott: 2009.03.26. 08:58
- Kormány: Logitech G29
- Kapcsolat:
Re: GT World Challenge 2024 - Társalgó
Hát az eleje se volt épp minimumon...freakyo írta: ↑2024.05.01. 12:24 Még egy picit lejjebb kellett volna vigyed a hátsó hasmagasságot (kb 7.7ig), mert valószínűleg több súly került az orrára mint kellett volna. Vagy vissza kellett volna emelned a szárnyat, hogy kihasználd az autó aeroját, csak ugye akkor bukó van az első és utolsó szektorban, amit te is írtál. Így ez szerintem se lett volna jó opció.
Akár a stabikkal is játszhatsz ilyenkor. Elsőt picit keményteni, hátulját puhítani, de én a hátsó hasmagassággal játszottam volna első körben ilyen esetben.
Persze nem ismerem a teljes setupod. Lehet az orrán is lenne mit javítanod. Remélem azért az első hasmagasságod az minimum volt
Amikor kanyarra fékezel és húzod be az autót a kelleténél több súly került előre, elkönnyülhetett a háta és az alacsony leszorító erő + amikor már gyorsítanál rá adsz a gázra és mégtöbbet fordul az autó háta + esetleg a kelleténél többet fordítasz a kormányon. Egy ilyen combónak köszönhetően simán lehet forogni ilyen esetben.
Mekire Misanora és Spa-ra is csináltam egy-egy setupot, nem mondanám késznek egyiket se, biztos lehet rajtuk mit javítani, főleg damperben. Ha gondolod írj rám DC-n és átdobom. össze tudod majd hasonlítani a tiéddel.
Köszi szépen, írok.
- freakyo
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 3209
- Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
- Név: Kiss Balázs
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: GT World Challenge 2024 - Társalgó
itt kezdődnek a problémák. Amikor az autó setupja egy nagyon rossz irányba van beállítva. Aztán megy az autó szidás, hogy hát milyen "szar".Knife írta: ↑2024.05.01. 14:08Hát az eleje se volt épp minimumon...freakyo írta: ↑2024.05.01. 12:24 Még egy picit lejjebb kellett volna vigyed a hátsó hasmagasságot (kb 7.7ig), mert valószínűleg több súly került az orrára mint kellett volna. Vagy vissza kellett volna emelned a szárnyat, hogy kihasználd az autó aeroját, csak ugye akkor bukó van az első és utolsó szektorban, amit te is írtál. Így ez szerintem se lett volna jó opció.
Akár a stabikkal is játszhatsz ilyenkor. Elsőt picit keményteni, hátulját puhítani, de én a hátsó hasmagassággal játszottam volna első körben ilyen esetben.
Persze nem ismerem a teljes setupod. Lehet az orrán is lenne mit javítanod. Remélem azért az első hasmagasságod az minimum volt
Amikor kanyarra fékezel és húzod be az autót a kelleténél több súly került előre, elkönnyülhetett a háta és az alacsony leszorító erő + amikor már gyorsítanál rá adsz a gázra és mégtöbbet fordul az autó háta + esetleg a kelleténél többet fordítasz a kormányon. Egy ilyen combónak köszönhetően simán lehet forogni ilyen esetben.
Mekire Misanora és Spa-ra is csináltam egy-egy setupot, nem mondanám késznek egyiket se, biztos lehet rajtuk mit javítani, főleg damperben. Ha gondolod írj rám DC-n és átdobom. össze tudod majd hasonlítani a tiéddel.
Köszi szépen, írok.
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 762
- Csatlakozott: 2010.12.28. 13:53
- Kormány: Hát... nekem ilyenem nincs
- Tartózkodási hely: elfogyott
- Kapcsolat:
Re: GT World Challenge 2024 - Társalgó
Hivatalos pontállás Spa-Francorchamps után:
Pos. | Name | Team | Paul Ricard | Brands Hatch | Misano | Spa-Francorchamps | Hockenheim | Nürburgring | Magny-Cours | Monza | Barcelona | Össz. | Hivatalos | |||||||||
Q | R | Q | R | Q | R | Q | R | Q | R | Q | R | Q | R | Q | R | Q | R | |||||
1 | Balazs Kiss | Silver Buffalo Racing | 4 | 51 | 3 | 44 | 3 | 51 | 4 | 51 | 211 | 164 | ||||||||||
2 | Adam Szucs | Mercedes | 0 | 34 | 0 | 32 | 5 | 34 | 5 | 44 | 154 | 122 | ||||||||||
3 | Janos Hegyvari | Silver Buffalo Racing | 3 | 38 | 2 | 38 | 0 | 38 | 0 | 15 | 134 | 119 | ||||||||||
4 | Gabor Tim | Racing Spirit | 2 | 32 | 0 | 0 | 4 | 44 | 0 | 30 | 112 | 112 | ||||||||||
5 | Gabor Bernhardt | Golden Buffalo Racing | 1 | 26 | 1 | 30 | 1 | 30 | 3 | 38 | 130 | 103 | ||||||||||
6 | Patrik Bachrati | BMW | 0 | 30 | 4 | 34 | 0 | 0 | 0 | 18 | 86 | 86 | ||||||||||
7 | Gabor Fodor | Troll Racing Reserve | 0 | 24 | 0 | 22 | 2 | 32 | 0 | 22 | 102 | 80 | ||||||||||
8 | Gabor Czimer | Power Racing | 0 | 0 | 0 | 26 | 0 | 19 | 2 | 32 | 79 | 79 | ||||||||||
9 | Istvan Kovacs | Really Fast Bober Racing Team | 0 | 22 | 5 | 51 | 0 | 0 | 0 | 0 | 78 | 78 | ||||||||||
10 | Tamas Cseh | Golden Buffalo Racing | 0 | 15 | 0 | 28 | 0 | 22 | 0 | 21 | 86 | 71 | ||||||||||
11 | Istvan Mikle | Mugen BMW | 0 | 18 | 0 | 0 | 0 | 28 | 0 | 24 | 70 | 70 | ||||||||||
12 | Laszlo Koczogh | Troll Racing | 0 | 20 | 0 | 16 | 0 | 26 | 0 | 0 | 62 | 62 | ||||||||||
13 | Lajos Schmidt | Troll Racing | 0 | 17 | 0 | 18 | 0 | 24 | 0 | 0 | 59 | 59 | ||||||||||
14 | Peter Szentpeteri | Really Fast Bober Racing Team | 0 | 0 | 0 | 24 | 0 | 0 | 0 | 34 | 58 | 58 | ||||||||||
15 | Balazs Lipak | Power Racing | 0 | 19 | 0 | 19 | 0 | 20 | 0 | 0 | 58 | 58 | ||||||||||
16 | Imre Bende | Racing Spirit | 0 | 16 | 0 | 13 | 0 | 17 | 0 | 20 | 66 | 53 | ||||||||||
17 | Laszlo Szollosi | Power Racing | 0 | 12 | 0 | 21 | 0 | 18 | 0 | 0 | 51 | 51 | ||||||||||
18 | Janos Dalanics | Swift Triangle | 0 | 0 | 0 | 15 | 0 | 21 | 0 | 14 | 50 | 50 | ||||||||||
19 | Attila Vegh | 130 Racing | 0 | 13 | 0 | 20 | 0 | 0 | 0 | 17 | 50 | 50 | ||||||||||
20 | Marcell Fuzy | Team Redline | 5 | 44 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 49 | 49 | ||||||||||
21 | Jozsef Toth | Max Eru Art Design | 0 | 21 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 26 | 47 | 47 | ||||||||||
22 | Barna Fuzy | Horner Racing | 0 | 14 | 0 | 0 | 0 | 16 | 0 | 16 | 46 | 46 | ||||||||||
23 | Marton Demcsik | Mercedes | 0 | 11 | 0 | 14 | 0 | 0 | 0 | 19 | 44 | 44 | ||||||||||
24 | Gergely Egervari | Mercedes | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 28 | 29 | 29 | ||||||||||
25 | Norbert Serban | Power Racing | 0 | 28 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 28 | 28 | ||||||||||
26 | Karoly Szalai | Olimp Racing | 0 | 10 | 0 | 17 | 0 | 0 | 0 | 0 | 27 | 27 |
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10736
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: GT World Challenge 2024 - Társalgó
GT World hotlaps tesztüzem, lassan átváltunk erre
https://live2.simcompany.hu/laps
Gumi keverékek
https://r2la.simcompany.hu/tracks?id=8
https://live2.simcompany.hu/laps
Gumi keverékek
https://r2la.simcompany.hu/tracks?id=8
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég