Pos. | Name | Team | Barcelona | Silverstone | Hockenheim | Hungaroring | Monaco | Spa-Francorchamps | Monza | Mexico | Zandvoort | Overall | Overall with drop | ||||||||||||||||||
Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | |||||
1 | Gabor Tim | Racing Spirit | 5 | 40 | 40 | 4 | 40 | 40 | 5 | 40 | 40 | 254 | 174 | ||||||||||||||||||
2 | Balazs Kiss | Golden Buffalo Racing | 2 | 30 | 30 | 5 | 21 | 30 | 1 | 30 | 25 | 174 | 128 | ||||||||||||||||||
3 | Milan Berki | BM Racing | 4 | 21 | 21 | 2 | 30 | 25 | 0 | 0 | 0 | 103 | 103 | ||||||||||||||||||
4 | Roland Pinter | BM Racing | 3 | 25 | 7 | 0 | 0 | 0 | 3 | 25 | 30 | 93 | 93 | ||||||||||||||||||
5 | Kristof Pfennig | GTR-Masters | 0 | 14 | 18 | 1 | 13 | 21 | 4 | 21 | 21 | 113 | 86 | ||||||||||||||||||
6 | Gabor Czimer | SpeedCat Racing | 1 | 18 | 25 | 0 | 15 | 16 | 2 | 18 | 14 | 109 | 80 | ||||||||||||||||||
7 | Tamas Cseh | Golden Buffalo Racing | 0 | 15 | 16 | 0 | 25 | 14 | 0 | 13 | 16 | 99 | 72 | ||||||||||||||||||
8 | Patrik Salamon | greencarbon | 0 | 16 | 15 | 3 | 9 | 15 | 0 | 16 | 15 | 89 | 65 | ||||||||||||||||||
9 | Janos Hegyvari | SpeedCat Racing | 0 | 13 | 12 | 0 | 18 | 18 | 0 | 5 | 7 | 73 | 61 | ||||||||||||||||||
10 | Gabor Laszlo | Gulf-Thor Motorsport | 0 | 10 | 4 | 0 | 14 | 13 | 0 | 14 | 18 | 73 | 59 | ||||||||||||||||||
11 | Tamas Marinka | BM Racing | 0 | 12 | 13 | 0 | 16 | 0 | 0 | 15 | 6 | 62 | 56 | ||||||||||||||||||
12 | Patrik Bachrati | SpeedCat Racing | 0 | 11 | 0 | 0 | 3 | 10 | 0 | 12 | 13 | 49 | 46 | ||||||||||||||||||
13 | Tamas Lanyi | GTR-Masters | 0 | 9 | 14 | 0 | 0 | 9 | 0 | 10 | 8 | 50 | 42 | ||||||||||||||||||
14 | Imre Bende | Racing Spirit | 0 | 8 | 10 | 0 | 1 | 2 | 0 | 8 | 12 | 41 | 38 | ||||||||||||||||||
15 | Attila Takacs | Veepat Racing | 0 | 6 | 11 | 0 | 6 | 11 | 0 | 9 | 0 | 43 | 37 | ||||||||||||||||||
16 | Attila Vegh | greencarbon | 0 | 7 | 8 | 0 | 11 | 6 | 0 | 7 | 10 | 49 | 36 | ||||||||||||||||||
17 | Norbert Serban | Golden Buffalo Racing | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 | 0 | 0 | 11 | 11 | 30 | 30 | ||||||||||||||||||
18 | Szabolcs Berenyi | Netrally - Racing Monkeys | 0 | 5 | 9 | 0 | 0 | 12 | 0 | 0 | 0 | 26 | 26 | ||||||||||||||||||
19 | Marton Bakos | SIMCO Porsche Testcar | 0 | 2 | 5 | 0 | 10 | 7 | 0 | 0 | 0 | 24 | 24 | ||||||||||||||||||
20 | Kornel Paltesz | Netrally - Racing Monkeys | 0 | 3 | 3 | 0 | 12 | 0 | 0 | 3 | 0 | 21 | 21 | ||||||||||||||||||
21 | Barna Fuzy | greencarbon | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 5 | 0 | 1 | 3 | 14 | 14 | ||||||||||||||||||
22 | Tom Szamveber | RedBlue Racing | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 9 | 13 | 13 | ||||||||||||||||||
23 | Gilbert Poszmik | Veepat Racing | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 8 | 0 | 0 | 0 | 12 | 12 | ||||||||||||||||||
24 | Janos Dalanics | SpeedCat Racing | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 0 | 4 | 11 | 11 | ||||||||||||||||||
25 | Szilard Nagy | Gulf-Thor Motorsport | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 | 5 | 11 | 11 | ||||||||||||||||||
26 | Gabor Antal | GTR-Masters | 0 | 1 | 6 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 11 | 11 | ||||||||||||||||||
27 | Alex Molnar | Racing Spirit | 0 | 4 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 | 6 | ||||||||||||||||||
28 | Balint Kovacs | greencarbon | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 2 | 0 | 6 | 6 | ||||||||||||||||||
29 | Balint Erdei | Netrally - Racing Monkeys | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||
30 | Balazs Jutasi | Gulf-Thor Motorsport | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||
31 | Vertetics Szabolcs | Veepat Racing | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||||||||||||
32 | Gabor Balogh | Veepat Racing | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||||||||||||
33 | Attila Molnar | BM Racing | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||||||||||||
34 | Hajnal Zoltan | Golden Buffalo Racing | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||||||||||||
35 | I Szadoczki | RedBlue Racing | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Porsche Supercup 2019 - Társalgó
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 762
- Csatlakozott: 2010.12.28. 13:53
- Kormány: Hát... nekem ilyenem nincs
- Tartózkodási hely: elfogyott
- Kapcsolat:
Re: Porsche Supercup 2019 - Társalgó
Ideiglenes pontállás Hockenheim után:
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10734
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Porsche Supercup 2019 - Társalgó
Az első, lényegében vízes futam tök ok volt, jó csatákkal.
A másodikon pont nem volt jó mezőnyben az esős gumi, egyszerűen nem lehetett a száraz íven maradni
A másodikon pont nem volt jó mezőnyben az esős gumi, egyszerűen nem lehetett a száraz íven maradni
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
-
- Hozzászólások: 26
- Csatlakozott: 2016.07.24. 18:10
- Név: Poszmik Gilbert
- Kormány: T300 RS
- Tartózkodási hely: Érd
- Kapcsolat:
Re: Porsche Supercup 2019 - Társalgó
Sziasztok,
Szóval, szárazon csak-csak már megtanultam kezelni de esőben egyszerűen ezzel a moddal nem tudok fékezni folyamatosan blokkol a kerék már nem nyomok kb70%-nál többet és még úgyis.... Nem mondanám magam tapasztalatlannak se ennyire bénának főleg hogy más modokkal vagy AC, ACC-ban semmi ilyen problémám nincs... Tegnap folyamatosan 200-400 közötti pingek voltak néha lement 120-ig a versenyen amíg mentem sztem 4-5x volt olyan hogy egyszer csak az előttem lévő versenyző autója megállt én meg belementem és sérült is a kocsim, vagy elrántottam hogy ne sérüljön és szarrá törtem. Ezek nyomán én ezt a "porsét" felejtem még lehet a kis első kerekes bevásárlókocsit kipróbálom de ha ott is ilyen rendszer problémák lesznek versenyen akkor az rf2 is megy a levesbe. És nem, nem a gépem szar se a netem sztem mind2 bőven az átlag feletti.
Szóval, szárazon csak-csak már megtanultam kezelni de esőben egyszerűen ezzel a moddal nem tudok fékezni folyamatosan blokkol a kerék már nem nyomok kb70%-nál többet és még úgyis.... Nem mondanám magam tapasztalatlannak se ennyire bénának főleg hogy más modokkal vagy AC, ACC-ban semmi ilyen problémám nincs... Tegnap folyamatosan 200-400 közötti pingek voltak néha lement 120-ig a versenyen amíg mentem sztem 4-5x volt olyan hogy egyszer csak az előttem lévő versenyző autója megállt én meg belementem és sérült is a kocsim, vagy elrántottam hogy ne sérüljön és szarrá törtem. Ezek nyomán én ezt a "porsét" felejtem még lehet a kis első kerekes bevásárlókocsit kipróbálom de ha ott is ilyen rendszer problémák lesznek versenyen akkor az rf2 is megy a levesbe. És nem, nem a gépem szar se a netem sztem mind2 bőven az átlag feletti.
-
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2018.10.24. 06:56
- Név: Gábor Balogh
- Kormány: Thrustmaster T300 RS GT
- Kapcsolat:
Re: Porsche Supercup 2019 - Társalgó
Sziasztok!GilbertPo írta: ↑2019.10.29. 07:54 Sziasztok,
Szóval, szárazon csak-csak már megtanultam kezelni de esőben egyszerűen ezzel a moddal nem tudok fékezni folyamatosan blokkol a kerék már nem nyomok kb70%-nál többet és még úgyis.... Nem mondanám magam tapasztalatlannak se ennyire bénának főleg hogy más modokkal vagy AC, ACC-ban semmi ilyen problémám nincs... Tegnap folyamatosan 200-400 közötti pingek voltak néha lement 120-ig a versenyen amíg mentem sztem 4-5x volt olyan hogy egyszer csak az előttem lévő versenyző autója megállt én meg belementem és sérült is a kocsim, vagy elrántottam hogy ne sérüljön és szarrá törtem. Ezek nyomán én ezt a "porsét" felejtem még lehet a kis első kerekes bevásárlókocsit kipróbálom de ha ott is ilyen rendszer problémák lesznek versenyen akkor az rf2 is megy a levesbe. És nem, nem a gépem szar se a netem sztem mind2 bőven az átlag feletti.
Egyet értek. Már majdnem fék sem volt az autómon (fékerő 75%, Pedál max 85%) és mindig blokkolt. Én elég kezdő vagyok ebben és egy normális beállítás nélkül semmi esélyem sincs de még csak arra se, hogy az utolsó helyen lekörözés nélkül közlekedjek. A Ti versenyeiteket pedig nem szeretném tönkre tenni ezért is léptem ki tegnap, mert teljesen irreális helyzetekben elindult az autó és már pörögtem is. Ha száraz van akkor simán elautózok hátul mert ez mind gyakorlás nekem. Meglátjuk a következőt.
-
- Hozzászólások: 13
- Csatlakozott: 2017.04.11. 16:37
- Név: Gombos Gergő
- Kormány: Thrustmaster TX Leather Edition
- Tartózkodási hely: Nürburgring Nordschleife
- Kapcsolat:
Re: Porsche Supercup 2019 - Társalgó
Szerintem szuper az autó, szárazon és vizesen is, viszont a lag brutális. Abszolút élvezhetetlen volt az egész ezért még az első kör végén kiléptem. Már az első kanyarban telibevert valaki hátulról és nem azért mert elnézte a féktávot, hanem a lag miatt, majd rá fel másodpercre ezt ugyan úgy megcsináltam az előttem haladóval. Egy darabig azt hittem hogy nálam van a probléma, de a csapattársaimnál ugyan ez volt a helyzet, most pedig itt a fórumon is olvasom. Ezzel lehet valamit kezdeni? Volt már korábban ilyen? Remélem van rá megoldás, mert én szívesen mennek ezzel a kocsival, de nem így.
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10734
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Porsche Supercup 2019 - Társalgó
LAG-ról
Kicsit szerencsétlenül jön ki, hogy most jött néhány új arc, mert az előző build-ben semmi ilyesmi nem volt, most pedig teljesen érthetetlen ez a laggolás. Megoldást keresünk rá, ha azt build függetlenül tudjuk orvosolni, akkor megoldjuk. Lehet a szervert is szükségszerű lesz fejleszteni.
A kocsiról
Hát, nem könnyű kezelni az biztos. Esőben hátra kell küldeni a fékerőt, mert az eleje biztos blokkol állandóan. Ha nem használsz gázfröccsöt akkor sokkal lassabb vagy. De én speciel semmi extrát nem érzek rajta, fékeket jól tudom kezelni. Persze évek óta rF2-vel megyek, így már biztos megszoktam.
Az Abarth jóval egyszerűbben vezethető, érdemes kipróbálni.
Kicsit szerencsétlenül jön ki, hogy most jött néhány új arc, mert az előző build-ben semmi ilyesmi nem volt, most pedig teljesen érthetetlen ez a laggolás. Megoldást keresünk rá, ha azt build függetlenül tudjuk orvosolni, akkor megoldjuk. Lehet a szervert is szükségszerű lesz fejleszteni.
A kocsiról
Hát, nem könnyű kezelni az biztos. Esőben hátra kell küldeni a fékerőt, mert az eleje biztos blokkol állandóan. Ha nem használsz gázfröccsöt akkor sokkal lassabb vagy. De én speciel semmi extrát nem érzek rajta, fékeket jól tudom kezelni. Persze évek óta rF2-vel megyek, így már biztos megszoktam.
Az Abarth jóval egyszerűbben vezethető, érdemes kipróbálni.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 762
- Csatlakozott: 2010.12.28. 13:53
- Kormány: Hát... nekem ilyenem nincs
- Tartózkodási hely: elfogyott
- Kapcsolat:
Re: Porsche Supercup 2019 - Társalgó
A fék nem olyan vészes, mondjuk kicsit gáz hogy 50-50-nél nem lehet hátrébb vinni, mert simán raknám 45-55-re is akkor lenne kb jó, de így is használható. Esőben ennél a porkénál dőlés miimumra fék hátra csavar és ha nem érzed stabilna ka féket akkor fékerő olyan 85-90-re vissza. Féktáv elején bele lehet lépni egy nagyobbat a fékbe, de folyamatosan feljebb kell engedni, a féktáv végére már szerintem talán csak 1/3-ot nyomtam a pedálon(így érzésből, mert nem néztem még vissza hogyan fékeztem). Ezek mellett gázfröccs és esetleges tartott gáz féktávon a stabilizálásra. Próbálgatni kell nem megy elsőre, de nem olyan vészes.
Én nekem teljesen jó a 50-50-es eloszlás 96%-os erővel esőben, de a mezőny nagyrésze még esőben is sokkal előrébb rakja a fékerőt és alacsonyabbra a nyomást.
Próbálgatni kell, hoyg megtaláld mi jó neked, esőben amúgy sem triviális sokszor a fékezés, nem még ezzel a kcosival ami szárazon is meg tud viccelni, ha nem figyelsz.
Én nekem teljesen jó a 50-50-es eloszlás 96%-os erővel esőben, de a mezőny nagyrésze még esőben is sokkal előrébb rakja a fékerőt és alacsonyabbra a nyomást.
Próbálgatni kell, hoyg megtaláld mi jó neked, esőben amúgy sem triviális sokszor a fékezés, nem még ezzel a kcosival ami szárazon is meg tud viccelni, ha nem figyelsz.
- Cselt
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 1398
- Csatlakozott: 2009.03.25. 07:48
- Név: Cseh Tamás
- Kormány: CSW Base + BMW, Formula rim
- Tartózkodási hely: Veszprém
- Kapcsolat:
Re: Porsche Supercup 2019 - Társalgó
A versenyek nagyon izgalmasak voltak, annak ellenére, hogy mindkét futamon az első kanyarban valaki kitorpedózott. Az rF2 dinamikus viszonyai még mindig utolérhetetlenek szerintem. Én élveztem, hogy ilyesmire is figyelni kell, annak ellenére, hogy nyilván emiatt nehéz volt előzni.
A lagokról: ez tényleg egyedi eset, eddig nem fordult elő ilyesmi a szerverrel. Megnézzük mit lehet tenni, de emiatt ne menjen el még a kedvetek az egésztől. Gyertek következő versenyre is, reméljük, addigra kitaláljuk mi a gond.
A lagokról: ez tényleg egyedi eset, eddig nem fordult elő ilyesmi a szerverrel. Megnézzük mit lehet tenni, de emiatt ne menjen el még a kedvetek az egésztől. Gyertek következő versenyre is, reméljük, addigra kitaláljuk mi a gond.
Név: Cseh Tamás
Kormány: CSW Base + Formula rim / BMW rim
Pedál: Clubsport V3
Kormány: CSW Base + Formula rim / BMW rim
Pedál: Clubsport V3
Re: Porsche Supercup 2019 - Társalgó
Porsche Monakó szerveren pejvára besötétedett (kaszinó nincs nyitva). Szóval ennek így kell lennie, értelme? Futamon valós napszakkal megyünk (este nyóc)?
Offline milyen beállításokkal szoktatok/kell gyakorolni?
Szerk.: Megvan átkell vote-olni. Sry
Offline milyen beállításokkal szoktatok/kell gyakorolni?
Szerk.: Megvan átkell vote-olni. Sry
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10734
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Porsche Supercup 2019 - Társalgó
azért ránézek a szerverre
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Semrush [Bot] valamint 0 vendég